diumenge, 25 de desembre del 2011

El Pare Noel visita Nidec a Santa Perpètua!!!

El passat dijous 22 de Desembre el Pare Noel va visitar la planta de Nidec per entregar la resposta als directors de Nidec Santa Perpètua que li havien demanat regals. Encara no disposem d´imatges ( les farem arribar properament ! ) però gràcies als contactes dels que disposem hem pogut aconseguir la carta que el pare Noel va fer arribar als i les directores de Nidec. I sembla ser, que el Pare Noel no està gaire content.....

O sigui que si voleu regalets per reis ja sabeu el que heu de fer...



M'ha arribat una carta on els directors de Nidec em demaneu regalets de Nadal però he estat informat que aquest any us heu portat molt i molt malament. Els meus serveis d'informació m'han comunicat la injustícia que heu comès acomiadant a una treballadora acusant-la de falsedats.

Això no es fa!! i per això aquest any us quedeu sense regalets i us porto molt però que molt carbó, i com seguiu fent malifetes informaré els meus amics els Reis Macs d´Orient


Atentament el Pare Noel

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada